- Hitta den önskade reparationen på vår hemsida. Om du är osäker på din enhets fel kan du beställa en
diagnos av enheten.
- Beställ och betala reparationen på hemsidan. Efter ett kort ögonblick kommer du att mottaga en orderbekräftelse med ett
ordernummer, som du ombedes skriva upp utanpå försändelsen. (bifoga ev. en kopia av orderbekräftelsen)
- Förpacka enheten säkert och skicka den till vår adress:
MyTrendyPhone
Karlebovej 59,
3400 Hillerød
Danmark
Du ansvarar att paketet kommer fram till oss - vi rekommenderar därför att våra kunder skickar byten/returer med Posten, med ett spårbart fraktsätt som har ett kolli-/ försändelse-id.
Vänligen observera att vi inte har möjlighet att hämta ut REK brev eller postpaket som hamnar på postombud. Returer ska levereras direkt till vår adress. Nyttja en tjänst med utkörning/företagspaket.
- När din enhet är reparerad, skickas den tillbaka till din adress. När ditt paket är avsänt kommer du att få ett
försändelsenummer, så du kan följa försändelsen.
OBS: Ta inte med extra tillbehör såsom laddare, minneskort eller SIM-kort. Du bör alltid se till att du tar en
säkerhetskopia av dina data på enheten.